Son Haberler

Vohaa Twitter Takipçi Havuzu Scripti v2.1 ! // Ücretsiz ! - 2014

Merhaba arkadaşlar, öncelikle belirteyim scripti ücretli paylaşıyordum ve artık satışları durdurdum. Kendi sitemde de kullanıyordum. Amacım sizlere yararlı olmak.
vohaa takipçi paneli v2.1 indir, ücretsiz, scriptler, Web Design, twitter,  TAKİPÇİ HAVUZU PANELİ İNDİR

+Fahri Meral

Tek istediğim altta yer alan Copyright yazısını kaldırmamanı.

tr.unfollower.esy.es


DEMO: tr.unfollower.esy.es
Güncelleme Eklendi , SQL hatası alanlar tekrardan indirebilir.

Admin Paneli K.Adı : Harun Şifre : 25511891asd


Ayarlardan şifrenizi değiştirebilirsiniz.
Şunuda ekleyelim , script kesinlikle warez değildir arkadaşlar, harun şengül adlı arkadaşımız piyasadaki scripti editleyerek biraz değiştirmiştir iyi günler.

Harun şengül arkadaşımada editlediği için teşekkür ediyorum, sonuçta emek var.

Önemli : Script'in şu anki sürümü ( v2.1 )'nden önce ki sürümü kullananlar lütfen dosyayı tekrardan indirsin ve kursun çünkü önce ki sürümlerde shell mevcut , kusura bakmayın ben koymadım düzenlediğim script'te mevcutmuş.

3 yorum:

Elektronik Haberleşme Sistemleri Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Tema resimleri Bim tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.